Intregul sistem de valori al companiei SEBASTIAN este centrat in jurul satisfactiei clientului. Din acest motiv, profesionalismul, punctualitatea, flexibilitatea, dinamismul si grija fata de client sunt principalele calitati care ne definesc si care se regasesc in tot ceea ce facem, considerand ca fiecare dintre cei peste 80% clienti multumiti* reprezinta pentru noi un castig pe termen lung. Acestia, dar si cei care le vor urma, ne inspira increderea ca vom avea succes in indeplinirea misiunii pe care ne-am propus-o:
"Sa fim recunoscuti de clientii nostri din intreaga tara drept un partener de incredere in furnizarea de servicii de vanzari combustibili lichizi, vanzari si reparatii auto si vanzari imobiliare. Satisfacerea cerintelor si depasirea asteptarilor clientilor sai reprezinta obiectivul primordial al companiei SEBASTIAN."
*rezultate obtinute in urma administrarii de chestionare si sondaje on-line pentru determinarea gradului de satisfactie al clientilor, in perioada Ian. 2006 – Iun. 2007.
© Sebastian Energy 2011. Toate drepturile rezervate.